Využij dopravu ZDARMA u objednávek nad 999 Kč!

Kompletní informace o reklamaci

Chceme, aby všechny produkty Black Sheep dělaly radost, ale pokud se něco pokazí, samozřejmě máš právo na reklamaci.

Níže najdeš veškeré informace, jak správně reklamaci uplatnit.


Formulář pro uplatnění reklamace

👉 Formulář stáhneš zde: Formulář pro uplatnění reklamace (Word)

(Vyplň tento formulář a odešli jej zpět pouze v případě, že chceš reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na náš e-mail, případně ho vložit do zásilky s reklamovaným zbožím.)


Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.blackovce.cz
Společnost: JM High Group s.r.o.
Se sídlem: Klíny 113, Klíny 43601
IČ: 08447292
DIČ: CZ08447292
Zapsaná v obchodním rejstříku: C 44050, Krajský soud v Ústí nad Labem
E-mail: obchod@blackovce.cz
Telefon: +420 702 945 229


Záruka

Právo z vad(y) zboží můžeš uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží, stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží způsobené běžným užíváním. U zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.


Omezení odpovědnosti za vady

Black Sheep nenese odpovědnost za vady, které vznikly:

  • nevhodným výběrem zboží,
  • nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením,
  • nedodržením pokynů/návodu k užívání,
  • použitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem,
  • nedodržením způsobu ošetřování,
  • nenahlášením vady bez zbytečného odkladu.

Jak reklamovat

Reklamaci je možné uplatnit pouze zasláním poštou nebo kurýrem.

Co k reklamaci přiložit?

  • Vyplněný a podepsaný reklamační formulář
  • Kopii dokladu o nákupu nebo číslo objednávky

Bez těchto podkladů nebude možné reklamaci přijmout.


Kam zboží zaslat?

Reklamované zboží prosím nezasílej na dobírku, takovou zásilku nepřevezmeme.

Adresa pro zaslání reklamace:

JM High Group s.r.o.
Klíny 113
Klíny 43601

Pokud potřebuješ s odesláním poradit, napiš nám na obchod@blackovce.cz.


Náklady na dopravu

V případě, že bude reklamace uznána, vrátíme ti přiměřené náklady na dopravu (na základě potvrzení o podání zásilky).


Průběh reklamace

  • O přijetí reklamace tě budeme informovat e-mailem.
  • O dalším postupu tě budeme průběžně informovat.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí zboží.

Pokud nebude reklamace vyřízena v této lhůtě, máš právo rozhodnout se mezi:

  • dodáním nové věci,
  • odstraněním vady,
  • přiměřenou slevou,
  • nebo odstoupením od smlouvy.

Shrnutí kroků k reklamaci:

  1. Stáhni si a vyplň reklamační formulář.
  2. Připrav si kopii dokladu o koupi nebo číslo objednávky.
  3. Zabal zboží bezpečně a přilož vyplněný formulář.
  4. Zašli na adresu JM High Group s.r.o., Klíny 113, 43601 Klíny.
  5. Vyčkej na potvrzení o přijetí a průběhu reklamace.

Máme zájem vše řešit férově a rychle. Pokud budeš mít jakékoliv otázky, napiš nám na obchod@blackovce.cz nebo volej +420 702 945 229.